مدیریت پسماند یکی از جنبه های فزاینده مهم، هم در خانه و هم در شرکت است، به گونه ای که برای دستیابی به آن، داشتن سطل زباله صنعتی پلاستیکی مقاوم بسیار مهم است. سطل زباله پلاستیکی چرخدار صنعتی که ما فروشنده آن هستیم یکی از بهترین سطل های زباله ای است که می توان در هر مکانی از آن استفاده نمود.

فروشنده سطل زباله پلاستیکی صنعتی چرخدار

مشخصات سطل زباله پلاستیکی چرخدار

مشخصات سطل زباله پلاستیکی چرخدار نظافت و نظم همیشه باید در اولویت خانه یا محل کار باشد ، به همین دلیل زباله ها باید در مکان مناسب باشند تا از آلودگی جلوگیری شود. دورپلاست این ظرف زباله را با ظرفیت 120 لیتر برای شما به ارمغان می آورد. این با چرخ های پلاستیکی و لاستیکی مقاوم ساخته شده است بنابراین می توانید بدون مشکل آن را حمل کنید. درب از ریختن یا سرریز شدن سطل زباله جلوگیری می کند ، و آن را به یک ظرف کاملا ایمن تبدیل می کند و می توانید انواع زباله ها را در آن قرار دهید. 

این سطل های زباله بسیار مفید هستند زیرا به ما امکان می دهد زباله های خود را از هم تفکیک کنیم تا بتوانیم یک بازیافت تمیز و منظم انجام دهیم. آنها برای ارائه انواع مختلف زباله ها ارائه می شوند: شیشه ، کاغذ و مقوا ، فلزات ، پلاستیک ، مواد آلی ، زباله های عمومی و خطرناک. آنها برای شرکت ها ، بیمارستان ها ، ساختمان ها ، رویدادها و موسسات دیگر که نیاز به تفکیک مناسب زباله های خود دارند ایده آل هستند.

 از جمله بسیاری از ویژگی های آن عرض آن است ، زیرا می توان کیسه های بزرگ زباله را در آن قرار داد. علاوه بر این ، چرخ های کوچک ، مقاوم در برابر هرگونه ضربه ، که در پایین ظرف قرار دارند ، به حمل و نقل آسان آن کمک می کنند ، بنابراین می توانید بدون نیاز به برداشتن کیسه های داخل آن ، آن را به راحتی حرکت دهید. سطل های جمع آوری را می توانید با چرخ های پلاستیکی و لاستیکی تهیه کنید. اندازه بزرگ این سطل ها برای صنایع ایده آل است.

ابعاد آن 100 سانتی متر ارتفاع و 45 سانتی متر عرض است که اجازه می دهد مقدار زیادی زباله جمع شود. آنها بسیار کاربردی هستند و مواد ، که 100٪ پلاستیک بکر هستند ، به همان اندازه که مقاوم هستند ، مقاوم هستند. اگر به یک سطل آشغال برای یک محیط بزرگ با مایعات زیاد فکر می کنید ، این گزینه ایده آل برای درب تاب آن است. همچنین می تواند فودکورت یا مراکز خرید شرکت را در خود جای دهد.

تولید انواع سطل زباله پلاستیکی چرخدار

تولید انواع سطل زباله پلاستیکی چرخدار  ما در مجموعه خود می دانیم که اهمیت مراقبت از محیط زیست چقدر مهم است ، به همین دلیل ما برای کمک به سازمان باقیمانده در محل های اقامت ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، دفاتر ، اماکن عمومی انواع سطل زباله چرخ دار تولید می کنیم ، به همین دلیل طیف گسترده ای از آن را در دسترس همه مشتریان خود قرار می دهیم. سطل های زباله زیست محیطی. مدیریت صحیح پسماند نه تنها یک الزام قانونی و اخلاقی است ، بلکه راهی برای افزایش درآمد ما از طریق تفکیک و امکان تجارت مواد زائد در مراکز تخصصی خرید مواد قابل بازیافت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید