خریدن سطل زباله پلاستیکی پدالی مزیت های بسیاری دارد. از جمله ی آنها وجود پدال هست زیرا وجود آن باعث می شود راحت با فشار پا باز شود و اینطوری از تماس دست و انتشار بو و بیماری های شایع جلوگیری خواهد شد. از این سطل ها می شود در محیط های اداری، پارکینگ ساختمان ها، بیمارستان ها،مدارس، فروشگاه های بزرگ و مکان های عمومی دیگر استفاده کرد. این سطل ها را می شود به راحتی خرید و بکار برد. 

خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی 60 لیتری

سایز بندی سطل زباله پلاستیکی پدالی

سایز بندی سطل زباله پلاستیکی پدالی سطل های زباله پلاستیکی پدالی سایز ها و اندازه های متفاوتی دارند. فرد خریدار با توجه به نیاز محیط مد نظرش از بین سایز های این سطل های پدال دار انتخاب خواهد کرد. اندازه انها از سایز کوچک تا بزرگ را شامل می شود. انتخاب سطل مورد نیاز وابسته به محیط مد نظر می باشد، مثلا در اشپزخانه های منازل سایز های کوچک مانند 8لیتری، 12 لیتری، 14 لیتری، 20 لیتری و سایز های کوچک دیگر استفاده کرد و در راهرو ها و پارکینگ ها از سایز بزرگتر از جمله 40 لیتری، 60 لیتری، 120 لیتری و یا 240 لیتری استفاده کرد. این سطل ها می توانند با داشتن حجم یکسان طول و عرض و ارتفاع متفاوتی نیز داشته باشند. این بنا بر نیاز خریدار تعیین می شود که کدام سایز برای کار او مناسب تر است. وزن انها نیز متفاوت خواهد بود و این وابسته به حجم سطل زباله پلاستیکی می باشد. اما لازم به ذکر است که جنس ان باعث می شود سبک تر از مشابه های فلزی باشد وباز و بسته شدن ان با فشار کمتری از سوی پا مواجه خواهد شد. قیمت سطل زباله پدالی وابسته به سایزی است که خریدار این سطل های زباله انتخاب می کند.

فروشنده انواع سطل زباله پلاستیکی پدالی

فروشنده انواع سطل زباله پلاستیکی پدالی فروشنده های این سطل ها می توانند با تبلیغ کار خود مخاطب های زیادی جذب کنند و با وجود کیفیت خوب و مناسب خریدار این سطل ها از انتخاب خود مطمئن خواهند بود و به همکاران خود نیز خرید سطل زباله پدالی را پیشنهاد خواهند داد. از مزایایی که یک سطل پلاستیکی پدالدار میتوان به وجود پدال اشاره کرد زیرا باعث می شود درب این سطل به راحتی باز و بسته شود و فراموش نشود که درب ان باز مانده است و این سبب جلوگیری از اجتماع حشرات موذی نیز می شود. فروشنده ها بنا بر سایز این سطل ها قیمت های متفاوتی به خریدار ان ها ارائه خواهند داد. کیفیت نیز از عوامل تعیین قیمت برای یک فروشنده می باشد و حتما اگر اداره ای یا مدرسه ای یا بیمارستانی دست به انتخاب خرید عمده ی این سطل ها بزند فروشنده نیز با قیمت مناسب تری این سطل های زباله را به ان ها می فروشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید