سطل زباله امروزه در همه طرح ها،مدل ها، رنگ های مختلف موجود است و در همه مکان و محیط ضروری میباشد.

سطل زباله پلاستیکی اداری یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که مورد تایید متخصصان  بهداشت میباشد چون این نوع محصول که از نظر پلاستیکی قابل تعویض است و به راحتی قابل شستشو و مقرون به صرفه میباشد .

فروشگاه سطل زباله امروزه در همه مکان موجود وبه راحتی  قابل دسترس میباشد 

قیمت خرید سطل زباله پلاستیکی اداری

مدل های مختلف سطل زباله پلاستیکی اداری

مدل های مختلف سطل زباله پلاستیکی اداری سطل زباله توری: این نوع مدل از سطل زباله که به راحتی قابل حمل می باشد یکی از بهترین محصولات است و مورد تایید بسیاری از کارکنان اداری و مراجع بهداشتی می باشد.

این نوع محصول به دلیل دارا بودن ویژگی توری و شبکه دار بودن بدنه سطل، فقط برای آن دسته از ضایعات که حالت جامد و کاغذی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله پیدال‌دار: این نوع سطل که از نامش پیداست، دارای پیدال های متصل به بدنه سطل می باشد و به راحتی می توان آن را جا به جا و حمل کرد بدون آنکه با دست در تماس باشد که این نوع ویژگی در این محصول توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

سطل زباله کابینتی: این نوع سطل زباله که به دلیل سبکی و کوچک بودن به آسانی در کنار اشغال فضای کم، قابل حمل می باشد لذا این نوع محصول با نصب بر کنار میز می تواند در نظافت و تمیزی سطح روی زمین کمک شایانی کند به دلیل کوچک بودن فقط برای اشیا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل در دار بودن: در این نوع از مدل سطل زباله پلاستیکی اداری همواره در دار بودن یک مزیت و مولفه بسیار تاثیرگذار در دستیابی به پاکیزگی محیط و پیرامون محل اداری و تجاری به حساب می آید به گونه ای که همواره اشیای داخل این سطل هیچ منفذی برای خروج خود نمی‌تواند پیدا کند.

فروشگاه انواع سطل زباله پلاستیکی اداری

فروشگاه انواع سطل زباله پلاستیکی اداری این مجموعه تحت عنوان فروشگاه انواع سطل زباله پلاستیکی اداری تا با کیفیت ترین محصولات را در کنار قیمت منصفانه آن در دسترس بسیاری از مصرف کنندگان قرار دهد.

این نوع از سطل زباله پلاستیکی یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که مورد تایید مراجع استاندارد می باشد  لذا چون این نوع محصول که از نظر پلاستیکی قابل تعویض است و به راحتی قابل شستشو می باشد از سوی بسیاری از ادارات می‌تواند تهیه و مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع مدل سطل زباله ها با توجه سلایق افردا در طرح های مختلف موجود میباشد که برای همه رده های سنی در همه مکان از جمله کودکان، نوجوانان،جوانان و بزرگسالان درمغازه پلاسکو قابل دسترس میباشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید