سطل زباله پلاستیکی کوچک بهترین انتخاب برای محیط های کوچک همانند اتاق مطالعه و اتاق خواب است. سطل های زباله پلاستیکی کوچک این اتاق ها معمولا دارای درب نیستند و برای قرار دادن زباله های خشک همچون کاغذ استفاده می شوند. همچنین از سطل‌های پلاستیکی کوچک دارای درب در حمام و دستشویی نیز استفاده می شود و طرح و رنگ های متنوع این نوع سطل ها سبب انتخاب آن ها در محیط های متفاوت شده است.

فروش تضمینی سطل زباله پلاستیکی کوچک

ویژگی بارز انواع سطل زباله پلاستیکی

ویژگی بارز انواع سطل زباله پلاستیکی سطل های زباله پلاستیکی براساس کاربرد و شکل ظاهری دارای انواع متفاوتی همچون اداری، بیمارستانی، چرخ دار، پدالی، مناسب پارک ها و فضای باز هستند و در ادامه به توضیح ویژگی های برخی از آن ها پرداخته شده است. ویژگی مشترک انواع سطل زباله پلاستیکی امکان حمل و نقل آسان و وزن کم آن ها می باشد.

  • سطل های زباله پلاستیکی مناسب پارک ها باید از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشند و امکان جا به جایی آن ها راحت باشد. این سطل ها باید به شکلی ساخته شوند که از انتشار بو، آلودگی و جمع شدن حشرات جلوگیری کنند.
  • سطل های زباله پلاستیکی چرخدار بسیار پرکاربرد هستند و در ابعاد و رنگ های مختلف در هتل ها، فرودگاه ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و… استفاده می شوند. مزیت این سطل ها امکان جابه جایی راحت آن هاست.
  • سطل های زباله پلاستیکی پدالی امکان تماس دست در زمان استفاده را کاهش می دهند و برای اماکن عمومی و مصرف خانگی مناسب هستند.
  • سطل زباله پلاستیکی اداری معمولا بدون درب و سبک است که امکان جابه جایی راحتی داشته باشند.
  • سطل های زباله پلاستیکی بیمارستانی دارای حجم بیشتری نسبت به سطل های اداری هستند و حتما باید دارای درب باشند تا از انتشار آلودگی جلوگیری نمایند. همچنین باید طوری طراحی شوند که کمترین تماس با دست را داشته باشند و امکان حمل و نقل راحت داشته باشند. بنابراین بهتر است از نوع پدالی و چرخدار باشند.
  • در منازل نیز سطل زباله پلاستیکی در ابعاد مختلف و در قسمت های مختلف منزل مانند آشپزخانه، دستشویی، حمام، اتاق خواب، اتاق کار و… استفاده می شوند.

بنابراین براساس کاربرد و حجم مورد نیاز، سطل های پلاستیکی با اشکال، ابعاد و رنگ های متفاوت تولید و عرضه شده اند و امکان خرید انواع آن از فروشگاه های اینترنتی فراهم شده است.

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی کوچک

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی کوچک سطل زباله پلاستیکی در طرح ها و ابعاد مختلف براساس کاربرد آن ها تولید و در بازار عرضه می شوند. قیمت سطل زباله پلاستیکی بستگی به حجم، مدل و مرغوبیت پلاستیک آن دارد اما برای خرید این سطل ها به تعداد بالا و برای استفاده در مکان هایی همچون ادارات و هتل ها بهتر است آن را به صورت عمده و از مراکز توزیع آن خریداری نمود که به صرفه تر باشد.

برخی از تولیدکنندگان سطل زباله‌های پلاستیکی، امکان خرید و سفارش اینترنتی این محصولات را برای مشتریان خود فراهم نموده و با خرید اینترنتی از این مجموعه ها علاوه براینکه امکان مقایسه تمام محصولات از نظر قیمت، طراحی، رنگ و کیفیت آن ها وجود دارد، هزینه هم کاهش می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید