سطل زباله پلاستیکی درب دار، از محصولات پر فروش پلاستیکی ، در بازار عمده فروشی محسوب می شود و معمولا از دسته کالاهای تولیدی است که در همه مکان ها از آن استفاده می شود .این محصولات پلاستیکی ، هم به صورت اینترنتی و مستقیم به فروش می رسند و هم به صورت حضوری و غیر اینترنتی .در روش حضوری ، فروشنده سطل زباله پلاستیکی ، با مراجعه مشتری و دادن اطلاعاتی جامع در مورد کیفیت و قیمت و رنگبندی و سایز سطل ها و متقاعد کردن مشتری برای خرید ، محصول مورد نظر را به فروش می رساند .

فروشنده عمده سطل زباله پلاستیکی درب دار

انواع درپوش سطل زباله کدامند؟

انواع درپوش سطل زباله کدامند؟ بعضی سطل زباله ها احتیاج به درپوش ندارند مانند سطل زباله کاغذ یا پارچه و بعضی از سطل های زباله ، باید حتما درپوش داشته باشند مانند سطل زباله آشپزخانه ، حمام ،توالت و مراکز درمانی و…

درپوش سطل ها، با توجه به کاربردی که دارند ، در مدل های مختلف تولید شده اند .و انواع آن عبارتند از :

  1. درپوش ساده که با دست برداشته می شود و برای مصارف خانگی مناسب تر است .
  2. درپوش پدالی که با پا روی پدال آن فشار می دهیم و باز میشود و بیشتر برای مراکز درمانی مناسب است .
  3. در پوش بادبزنی که از یک طرف هول می دهید و بیشتر برای جلوی مغازه و اماکن عمومی و حمام‌ استفاده می شود .
  4. درپوش قیفی که دربی مانند قیف دارند و راحت آشغال در آن ریخته می شود.
  5. درپوش لمسی با دست پدال روی آن را فشار می دهیم.

خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار خانگی

خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار خانگی معمولا خانم ها ، برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام از سطل زباله پلاستیکی خانگی درب دار استفاده می کنند زیرا علاوه بر سبک بودن ، جابه جا شدن و شستشوی آن راحت و آسان است .

و مردم می توانند سطل زباله پلاستیکی را از فروشگاه های پلاستیک جات و مراکز فروش به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی تهیه و خرید کنند .در روش اینترنتی ، مشتری با مراجعه به سایت ها و شبکه های مجازی مربوط به این محصول ، بعد از مطمئن شدن از قیمت و کیفیت و رنگ محصول ، محصول را سفارش می دهد و‌محصول مورد نظر بعد از چند روز ، در محل دلخواه ، به دست مشتری می رسد .در این روش خرید ، به دلیل حذف شدن واسطه ها و دلالان قیمت پایین تر از روش حضوری است .

اما در روش حضوری ، محصول از کارخانه و تولیدی ها تا رسیدن دست مشتری، دست به دست می شود و مشتری خود با دادن هزینه رفت وآمد خود را به فروشگاه می رساند و بعد از دیدن محصول از نزدیک ، خرید را انجام می دهد و محصول را تا منزل و محل مورد نظر با خود حمل‌ می کند .این روش به دلیل وجود واسطه ها ، قیمت کمی بالاتر از ، روش مستقیم دارد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید