سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری سطلی است ،در اندازه و سایز بزرگ که بیشتر در اماکن های مثل بیمارستان ،اماکن اداری ،پارک ها کاربرد دارد .وجود سطل زباله یک وسیاه ضروری است این روزها نبود سطل زباله می تواند فاجعه ای به بار بیاورد ،مثل بوی نامطلوب و بیماری که در بعضی اوغات می تواند جبران ناپذیر باشد .

بعضی از سطل زباله ها بزرگ دارای دو چرخ می باشند که می تواند کار را برای ما آسان کند ،زیرا دیگر نیاری به بلند کردن سطل نیست ،سطل را به واسطه چرخی که دارد آن را می کشیم .

فروشنده سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری قیمت سطل زباله 360 لیتری به مرز یک میلیون 300.400 هزار تومان می رسد البته با افزایش کیفیت با قیمت بالاتری روبرو هستیم و با کاهش کیفیت طبیعتا با قیمت کمتری روبه رو ایم .رنگ سطل زباله متنوع است ،مثل آبی ،سبز ،قرمز و انتخاب رنگ بسته به سلیقه شما دارد .سطل زباله چرخ دار یک مزیت خوبی که دارد از بروز بیماری های مثل کمردرد و پادرد جلوگیری می کند .

سطل زباله یک وسیله ضروری است زیرا امروزه هرچیزی که ما استفاده می کنیم آشغال در پی دارد و ما نیاز به وسیله ای دارین که بتواند این آشغال هارو در بر بگیرد .برای جلوگیری از بروز بیماری ،هنگام شکسته شدن سطل زباله ،سطل را تعویض کنید و در هنگام کثیفی سطل زباله آن را تمیز کنید ،تا حد امکان از بروز بیماری جلوگیری شود.

مراکز خرید سطل زباله پلاستیکی صنعتی

مراکز خرید سطل زباله پلاستیکی صنعتی سطل زباله پلاستیکی صنعتی که بیشتر توی صنعت هم کاربرد دارد به دلیل مقاوم بسیار زیادی که دارد در برابر رطوبت ،برف ،باران استقامت بسزایی دارد و طول عمر زیادی دارد .و از دور ریختن آشغال جلوگیری می کند.

سطل زباله 360 لیتردارای دوچرخ از نوع درب دار است که از انتشار بو جلو گیری کرده و ظرفیت بالای آن باعث شده تا زمان طولانیتری پر گردد. مواد پلی اتیلن به کار رفته در محصولات باعث می گردد کلیه محصولات دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی در مقابل نور مستقیم خورشید باشد.

سطل زباله 360 لیتری دارای دو عدد چرخ توپر لاستیکی با دوام و قدرت استحکام بالا می باشد.از امتیازات برتر این سطل گنجایش حجمی بالا بوده که در بیمارستانعا و آپارتمانهای بزرگ و مجتمع های مسکونی آنرا قابل استفاده نموده است.

دارای رنگبندی متنوع مناسب برای تفکیک زباله و حتی متناسب با دکوراسیون شماست این سطل قابلیت نصب پدال برای استفاده راحت در محیطهای بهداشتی را دارا می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید