در بسیاری از اداره ها و مراکز دولتی یا خصوصی از سطل زباله پلاستیکی در سایز کوچک در اتاق ها و یا سالن های مدیریت استفاده می شود. این سطل ها به صورت عمده توسط مرکز پخش سطل زباله پلاستیکی ارائه شده است و به فروش می رسد

مرکز پخش سطل زباله پلاستیکی

اطلاعاتی درباره ساخت سطل زباله پلاستیکی

اطلاعاتی درباره ساخت سطل زباله پلاستیکی این سطل ها با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک در کارخانه تولید محصولات پلاستیکی ساخته می شوند و دارای سایزبندی متفاوت و همچنین رنگ های زرد، سفید، سبز، آبی، قرمز، صورتی و… می باشند.

معمول سطل زباله پلاستیکی کوچک دارای ابعاد دهنه ۲۰ و ارتفاع ۲۵ الی دهنه ۴۵ و ارتفاع ۵۵ می باشد. این سطل ها با عنوان سطل زباله اداری یا خانگی در بازار شناخته می شود.

از انواع سطل زباله در بازار می توان به نوع فلزی، چوبی، شیشه ای و پلاستیکی اشاره داشت.این سطل ها در انواع رنگ ها و مدل ها با کاربری خانگی و اداری طراحی و تولید می شوند.

جنس شیشه ای بیشتر کاربرد تزئینی داشته و برای دکوراسیون های مجلل استفاده می شود.

جنس چوبی نیز کاربری دکوری داشته و در بیشتر موارد به عنوان سطل زیرمیزی یا اتاق استفاده می شود

اما سطل زباله از جنس پلاستیکی دارای بیشترین کاربرد در محیط های اداری، آموزشی، خانگی و… می باشد که در انواع سایزها، طرح ها و مدل ها ارائه می شود. این سطل ها بهترین گزینه برای جمع کردن آشغال ها و دورریختی های کاغذی در محیط اداری و اتاق کار می باشند.

سطل زباله پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از جمله:

  1. وزن بسیار سبک و جابجایی راحت
  2. تنوع طرح و مدل
  3. رنگ شاد و تطابق با دکوراسیون
  4. قیمت بسیار ارزان تر

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی قیمت سطل زباله پلاستیکی را می توان از طریق ارتباط با مسئول فروش شرکت و مجموعه ما در اسرع وقت متوجه شد.

این سطل ها دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و سایز آنها نیز از نوع کوچک رومیزی تا نوع بزرگ سطل زباله چرخدار که در پارک ها و بوستان ها به کار می رود متفاوت می باشد. از این رو برای انتخاب سطل زباله مورد نظر خود ابتدا باید کاتالوگ و قیمت ها را از مسئول فروش دریافت کنید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

به طور کلی مزیت یک محصول پلاستیکی نسبت به نوع فلزی یا چوبی آن در وزن سبک، تنوع طرح و رنگ، زیبایی بدنه، جدید بودن مدل و قیمت مناسب آن خلاصه می شود.

امروزه سطل زباله پلاستیکی به عنوان مهمترین و پر فروش ترین نوع سطل زباله در بازار محصولات خانگی داد و ستد می شود و مشتری هایی که به مغازه های پلاستیک فروشی یا انبارهای پخش مراجعه می کنند خواستار این سطل در انواع سایزها و رنگ ها می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید