مجموعه ما آماده است به صورت عمده سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری به فروش برساند.

سطل های زباله پلاستیکی در سایز های مختلف ارائه می شود. مخازن زباله 240 لیتری مجموعه ما جزء بهترین برندهای اصناف پلاستیک ایران می باشد و با داشتن بهترین کیفیت و کمیت در تولید و تمامی استانداردهای داخلی و خارجی ، یکی از بهترین گزینه های خرید می باشد . کیفیت تولید در کنار رنگ بندی متنوع و کارایی محصول از ویژگی های این برند می باشد.

سطل زباله 240 لیتری باید در برابر ضربه و شرایط هوایی از مقاومت و استقامت بالایی برخوردار باشند. این سطل ها باید به شکلی ساخته شوند که از انتشار بو و آلودگی و جمع شدن حشرات جلوگیری کنند. سطل زباله 240 لیتری در ابعاد و رنگ های مختلف وجود دارند؛ این سطل ها معمولا سبک هستند و جا به جایی آنها راحت است.

مراکز عرضه سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری قیمت سطل زباله 240 لیتری بسته به مقدار سفارش شما متغییر میباشد.

سطل های زباله مجموعه ما . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سطل زباله ها در سایز بندی 12 لیتری ، 20 لیتری ، 40 لیتری ، 60 لیتری ، 70 لیتری ، 100 لیتری ، 120 لیتری ، 240 لیتری ، 660 لیتری و 1100 لیتری موجود است شما می توانید سطل زباله 240 لیتری را در سراسر کشور از طریق همین سایت خریداری فرمایید. سطل زباله 240 لیتری در رنگبندی های سبز ، زرد ، نارنجی ، قرمز و آبی موجود است.

سطل زباله 240 لیتری صنعتی و نیمه صنعتی طراحی و تولید شده با درب اهرمی آسان باز شو و مواد اولیه با کیفیت، مخصوص زباله های آشپزخانه و بیمارستان و کارگاه ها طراحی و با توجه به ابعادی که دارد به آسانی جا به جا می شود. بدنه و پدال سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری در برابر فشار و ضربه مقاوم است.

فروش مستقیم سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

فروش مستقیم سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری برای آگاهی از قیمت خرید و فروش سطل زباله 240 لیتری در رنج های مختلف قیمتی ارزان و پر بها می توان با مشاور فروش این سایت ارتباط بگیرید.

امروزه به دلیل رشد فضای مجازی و اینترنت ،نحوه فروش و به طور کلی نحوه کسب و کار نیز تغییر کرده است. از این رو تولید کنندگان و مجموعه ما نیز به خوبی می دانند به روز بودن یکی از عوامل موفقیت در بازار می باشد. مجموعه ما با داشتن ارتباط اینترنتی و مجازی با مشتریان خود سعی دارد انواع سطل های زباله 240 لیتری را با اطلاعات کامل در اختیار آنان قرار دهد تا ابتدا آگاهی مشتری را از محصول بالا ببرد و سپس با ارائه لیست قیمت مجموعه ما خریدی مطابق با بودجه مالی مشتری را برای وی فراهم آورد. مشاور فروش آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید