عرضه کنندگان محصولات پلاستیکی از قبیل گلدان ،چهارپایه ،میز وصندلی تهیه شده از مرغوب ترین مواد اولیه را به بازار ارائه می نمایند. دربین این محصولات ممتاز، سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری را نیز با سایز های مختلف و رنگبندی متنوع به طور مستقیم عرضه می کنند .در این راستا و با هدف تامین رضایت مشتریان گرامی ، عرضه کنندگان با زمینه سازی برای خرید وفروش آسان روش مستقیم را برگزیده است تا سطل زباله پلاستیکی را با قیمت مناسب به سرتاسر کشور عرضه کند.

عرضه مستقیم سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

خصوصیات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

خصوصیات سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری سطل زباله 240 لیتری از سطل های زباله خانگی ، بزرگتر هستند و مناسب برای اماکن بزرگتر می باشند، مثل درمانگاه ها، بیمارستان ها ،کارخانه ها، معابر و مجتمع های تجاری که مواد دور ریختنی و پسمانده های بیشتری تولید می کنند .در این مبحث قصد داریم باخصوصیات این نوع سطل بیشتر آشنا شویم. از جمله این خصوصیات ویژه که سبب شده اند این سطل از سایر سطل زباله ها متمایز گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. گنجایش بالا

. بدنه ی مقاوم

. جنس پلی اتیلن فشرده

. پدال دار ، چرخ دار

. قابل شستشو

.سازگار با محیط زیست


یکی از خصوصیات سطل زباله 240 لیتری ، گنجایش بالای آن است. این سطل با گنجایش 96 کیلوگرم می تواند حجم زیادی از زباله ها را درخود حمل کند . همچنین در زیر سطل دوچرخ از جنس پلاستیک فشرده تعبیه شده است که سبب می شود سطل به سهولت حرکت کند و جابه جاشود. این سطل مانند دیگر سطل های نسل جدید، دارای پدال است .شما می توانید با پای خود پدال را فشار دهید و درب آن گشوده شود. در صورت تخریب شدن پدال وچرخ ها ، قابلیت تعویض لوازم جانبی وجود دارد.

جنس این سطل ها، از محکم ترین و متراکم ترین پلاستیک یعنی پلی اتیلن است . بدنه ی محکم این سطل ضد ضربه وضد ترک می باشد. همچنین در مقابل تغییرات دمایی ، مقاوم است از این جهت به مرور زمان ، سست و رنگ پریده نمی شود. این سطل ها در مقابل موادشیمیایی مقاوم هستند در صورت جرم گرفتن ، به راحتی قابل شستشو و استریل شدن می باشند.

قیمت خرید سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

قیمت خرید سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری قیمت سطل زباله پلاستیکی برحسب کیفیت ، لوازم جانبی مرغوب و جنس آن مشخص می گردد. مراکزی مانند عمده فروش ها و یا تولید کنندگان، فروش سطل زباله 240 لیتری را به قیمت ارزان تری انجام می دهند. بنابراین قیمت خرید از این مراکز با سایر مراکز متفاوت است .روش خرید وفروش مستقیم عامل دیگری در کاهش قیمت به حساب می آید که با استفاده از آن می توانید از تخفیف خوبی هنگام خرید سطل زباله و سایر محصولات پلاستیکی برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید