تولید کنندگان سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری با استفاده از بهترین مواد اولیه و ارگانیک توسط افراد مجرد و متخصص در این زمینه، همچنین با دستگاه های بسیار پیشرفته، مکانیزه بدون دخالت دست این محصول را تهیه می کنند. که در مراکز زیادی از قبیل؛ بیمارستان ها، کارخانه ها، رستوران ها، هتل ها، اداره ها و مراکز عمومی از آن استفاده می شود. این محصول در انتقال و جابجایی زباله ها بسیار مفید و موثر واقع شده است. همچنین به دلیل حجم زیاد این سطل زباله مواد غیر قابل مصرف زیادی را در دل خود جای می دهد اگر شما نیز در صدد خرید مناسب ترین قیمت سطل زباله پلاستیکی، سبک وزن برای مصارف مختلف هستید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد آن ها در اختیارتان قرار دهیم.

تولید کننده سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

ویژگی های سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

ویژگی های سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری دارای ویژگی ها شاخصه‌ های عناصر به فردی که فقط مخصوص اینا سطل زباله می باشد است که در ادامه به طور واضح به این خصوصیات می پردازیم جنس این محصول از پلی اتیلن فشرده است که بسیار مستحکم و مقاوم در برابر انواع ضربه، آفتاب شدید، رطوبت زیاد و … است.

در درجه اول مهم ترین قابلیت این محصول، مخزن بزرگ و گنجایش بسیار بالای این محصول است که باعث شده حجم بسیار زیادی زباله به مدت طولانی تری را در خود جای دهد. این محصول دارای قابلیت های زیاد دیگری نیز مانند؛ درب مخصوص که برای جلوگیری از انتشار بوی بد آشغال ها به بیرون می باشد. همچنین دارای ۲ عدد چرخه گردان از جنس پلاستیک فشرده است که برای جابجایی هرچه راحت تره سطل زباله تهیه شده است.

از دیگر خصوصیات بارز این سطل های پلاستیکی به صورت کوتاه عبارت های زیر می باشد.

  • تنوع رنگ ( قرمز، سبز، زرد، سفید، و ..)،
  • ارائه ضمانت نامه ۶ ماهه همراه محصول
  • قابلیت نصب پدال برروی سطل آشغال برای باز و بسته شدن راحت تر
  • وزن بسیار کم آن نسبت به حجم بالا

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

قیمت روز سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری قیمت روز سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری قطعا در عرصه های مختلف متغیر خواهد بود زیرا با توجه به مواد اولیه، رنگ، حجم جنس و کارایی آن ها قیمت محصولات نیز متفاوت می باشد. اما تولید کنندگان در این زمینه سعی دارند با کمترین قیمت ممکن، زیر قیمت بازار به عرضه سطل زباله 360 لیتری بپردازند. تا در نهایت باعث رضایت و خشنودی آن ها شود.

لذا شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه های بزرگ فروش لوازم پلاستیکی از نزدیک شاهد کیفیت و مرغوبیت انواع سطل زباله باشید. ولی اگر در حال حاضر امکان مراجعه حضوری ندارید می توانید از طریق سایت های اینترنتی و به صورت غیر حضوری این محصول را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب خانه تحویل بگیرید و در نتیجه از خریدی آگاهانه و بدون دغدغه لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید