سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه در بازار زیاد است و امروزه شاهد هستیم هر خانه دویا سه مدل سطل زباله نیاز دارد. یکی از مهم ترین سطل زباله‌هایی که در این زمینه مورد نیاز ضروری مشتریان است سطل زباله آشپزخانه است به خصوص اگر جنس پلاستیک چون نشکن است وکمتر در معرض آسیب قراردارد. تولیدکنندگان آن را در انواع مختلف تولید و عرضه می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها با نام:سبلان،مارال،ایکیا،شفق، لیمون، هایکو،محصول به بازار عرضه می‌کنند.

تولید کننده سطل زباله پلاستیکی آشپزخانه

انواع سطل زباله آشپزخانه از نظر کارایی

انواع سطل زباله آشپزخانه از نظر کارایی سطل زباله جزء اولین ضروریات هر خانه است.بدون شک زباله تصویر نازیبایی دارد و تولید زباله در آشپزخانه خانه امری اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل برای سهولت کار انواع سطل زباله برای حفظ نظافت و تمیزی موجود است که شامل کابینتی که داخل کابینت به روی یک سوار است و به شکل کشویی بازو بسته و مورد استفاده آسان و خیلی راحت قرار می‌گیرد.این سطل در مدل یک مخزنه یا دوشیزه در سایزهای بزرگ و کوچک قابل دسترسی است.

نوع دیگری از سطل زباله‌هایی کابینی، مدل نصب روی در کابینت است که برای سهولت حین کار آشپزی به راحتی در دسترس است و زباله های تولید شده بلافاصله حین کار داخل آن تخلیه می‌شود. در تولید سطل زباله کابینتی از مواد فشرده استفاده شده به همین جهت این محصول از مقاومت بالا و ماندگاری خوبی برخوردار است و در کنار آن بسیار سبک و به راحتی جابه جا می‌شود.

نوع دیگر از سطل زباله مدل پدالی است که در پایین سطل پدال قرارداده شده که به جای باز کرد در سطل با دست با یک فشار روی پدال در سطل بالا می‌رود. مزیت این نوع علاوه بر راحتی استفاده، موجب حین کار آشپزی دست با در سطل برخورد نکند و موجب رعایت بهداشت می‌شود.

قیمت سطل زباله آشپزخانه تحت تاثیر کیفیت آن است هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت بیشتر خواهد بود ولی ارزشش را دارد چون این محصول چیزی است که آن را می‌توان سالهای طولانی مورد استفاده قرار دهیم.

فروشنده سطل زباله پلاستیکی کابینتی آشپزخانه

فروشنده سطل زباله پلاستیکی کابینتی آشپزخانه سطل زباله پلاستیکی کابینتی، طرح جدیدی از سطل زباله است که جدید است با تقاضای خوبی مواجه شده است.اگر در خانه ‌‌‌ای پرجمعیت باشیم یا کم جمعیت برای رعایت نظافت و پاکیزگی و حفظ زیبایی آشپزخانه به سطل زباله کابینتی نیاز پیدا خواهید کرد، این سطل در داخل کابینت نصب می‌شود و نظم خوبی به محیط آشپزخانه می‌دهد،همچنین با نوع ساختاری که دارد مانع از گسترش بوی بد در آشپزخانه می‌شود.

فروشندگان زیادی به ارائه این محصول به شکل عمده به خرده فروشان هستند با توجه به علایق مردم به مدل‌های جدید از لوازم آشپزخانه این مدل بازار خوبی دارد و فروشندگان از طریق سایت‌ها و برنامه‌های مجازی محصولات خود را ارائه و به فروش می رسانند. توجه به کیفیت سطل زباله بسیار مهم است و فروشندگانی که محصولات و برندهای با کیفیت ارائه می‌کنند مثلا مارک لیمون علارغم قیمت تقریباً بالایی که دارد اما مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید